אחריות
הנעליים שאנו מוכרים באתר הן נעליים ממותגים בינלאומיים מובילים, המקפידים על איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.
אם קרה המקרה ונתקלת בפגם ייצור בנעליים שרכשת באתרנו, אנא פני אלינו עם פרטי המקרה ובמידת הצורך נדאג להחליף את הנעליים בכפוף לתנאים המפורטים להלן.
משלוחים, החלפות והחזרות
הנעליים שאנו מוכרים באתר הן נעליים ממותגים בינלאומיים מובילים, המקפידים על איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.
אם קרה המקרה ונתקלת בפגם ייצור בנעליים שרכשת באתרנו, אנא פני אלינו עם פרטי המקרה ובמידת הצורך נדאג להחליף את הנעליים בכפוף לתנאים המפורטים להלן.
- אחריות זו הינה בתוקף לשנה ממועד רכישת הנעליים.
- האחריות הינה בגין פגם יצור בלבד.
- לא תינתן אחריות במקרה של פגמים שנבעו משימוש חריג, תחזוקה לא ראויה, חבלה או תנאים בלתי סבירים אחרים של אחזקה או שימוש בנעליים.
- יש לפנות לשירות הלקוחות עם פירוט הפגם בצירוף תמונות.
יצירת קשר עם שירות לקוחות בווטסאפ או בטלפון 058-7001543 או במייל info@shoela.co.il. - במקרה של פגם המצדיק החלפה, תבוצע ההחלפה בנקודת מכירה באיזורך או על ידי שליח ללא תוספת עלות, בהתאם לאפשרויות האיסוף באותו מועד.
משלוחים, החלפות והחזרות
שיטות משלוח
שליחות לנקודת איסוף לבחירה - חינם.
שליחות עד הבית – 14.90 ש"ח.
שליחות עד הבית – 14.90 ש"ח.
הזמנות עם שליח עד הבית מגיעות תוך 7 ימי עסקים (לא כוללים את יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג וחג)
*** שימו לב, בתקופה זו איננו יכולים להתחייב לזמני משלוח ולהגעה לכל חלקי הארץ, נשתדל לעדכן נקודתית ***
*** שימו לב, בתקופה זו איננו יכולים להתחייב לזמני משלוח ולהגעה לכל חלקי הארץ, נשתדל לעדכן נקודתית ***
ביום הגעת המשלוח נשלח לך הודעת SMS עם טווח השעות, בהן צפוי השליח להגיע וניתן יהיה ליצור איתו קשר.ש
כמו כן, לנוחותכם, ישלח סמס עם לינק למעקב אחר התקדמות המשלוח.
כמו כן, לנוחותכם, ישלח סמס עם לינק למעקב אחר התקדמות המשלוח.
*השליחים עובדים בימים א'-ה', בשעות 8:00-20:00, לכן מומלץ להזמין את המשלוח למקום בו יהיה נוח לך לקבל אותו בשעות אלו | בישובים מרוחקים ומעבר לקו הירוק זמן המשלוח עלול להתעכב מעט ובהתאם לתקנון האתר | שינוי בכתובת המשלוח, אם יתאפשר, יגרום לדחייה של עד שלושה ימי עסקים באספקתו .
החלפת פריטים
החלפות יתאפשרו תוך 60 ימים (חודשיים קלנדריים) ממועד קבלת המוצר, בדרכים הבאות:
1. החלפה ראשונה באמצעות שליח עד הבית, חינם –
שליח יביא את הזוג החדש ויאסוף ממך את הישן, בתוך 7 ימי עסקים.
שליח יביא את הזוג החדש ויאסוף ממך את הישן, בתוך 7 ימי עסקים.
החלפה חינם אפשרית פעם אחת להזמנה (ללא הגבלת כמות פריטים).
החלפה שנייה ומעלה בתשלום 19.90 ₪.
אנחנו מאפשרים החלפה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה | חשוב למסור את הפריטים עטופים היטב בשקית המשלוח או בשקית אטומה אחרת | בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.
החזרת פריטים
אפשר להחזיר פריטים תוך 14 ימים ממועד קבלתם וליהנות מזיכוי כספי, בדרכים הבאות:
1. החזרה לנקודת ההפצה ברחוב טשרניחובסקי 14 הוד השרון, לאחר תיאום טלפוני.
2. החזרה באמצעות שליח עד הבית ללא עלות.
מעת לעת יפורסמו מבצעים הכולל משלוחים חינם ו/או הטבות אחרות בנושא ההפצה והשילוח.
מעת לעת יפורסמו מבצעים הכולל משלוחים חינם ו/או הטבות אחרות בנושא ההפצה והשילוח.
אנחנו נזכה אותך תוך 7 ימי עסקים ממועד איסוף החבילה ממך.
הזיכוי יתקבל דרך כרטיס האשראי איתו שילמת (אנחנו לא שומרים פרטים, הכל מתבצע דרך חברות האשראי) וההחזרה תתבצע בתנאי התשלום שבחרת (למעט כרטיסי דיירקט / Debit).
הזיכוי יתקבל דרך כרטיס האשראי איתו שילמת (אנחנו לא שומרים פרטים, הכל מתבצע דרך חברות האשראי) וההחזרה תתבצע בתנאי התשלום שבחרת (למעט כרטיסי דיירקט / Debit).
אנחנו מאפשרים החזרה של מוצרים שלא נעשה בהם כל שימוש, בקופסה המקורית ובצירוף חשבונית הקנייה | חשוב למסור את הפריטים עטופים היטב בשקית המשלוח או בשקית אטומה אחרת | בכל מקרה, אין לשלוח את החבילה החוזרת באמצעות הדואר.
לשאלות נוספות מוזמנים לפנות למייל – info@shoela.co.il בווטסאפ או טלפון 058-7001543. אם אנחנו לא עונים אל תהססו להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם בע"ה.